Proč Austrálie?

Jako všichni mladí dnes i já toužím žít v nové zemi, cestovat a poznávat. Jelikož můj přítel s kterým jsem už 4 roky je australan, bylo jasné kde mé cesty budou směřovat 🙂 Konkrétně jsme si vybrali Sydney, kde přítel vyrůstal.

Momentálně čekáme na schválení partnerského víza (zažádá
no v listopadu), ale letenky už máme zajištěny takže v Austrálii budeme už 6. srpna 2014. Celou tuhle cestu už plánujeme přibližně 2 roky, partnerské víza jsou komplikovanější na vyřízení a jejich schválení trvá cca 9-12 měsíců. Oba končíme v práci, nájemní smlouva nám také končí takže nemáme důvod zůstávat v ČR. Kdyby nám vízum nestihli schválit do srpna zažádáme si o klasické turistické vízum a na partnerské už počkáme v Sydney…

Proč blog píšu? Sama jsem přečetla spoustu blogů o Austrálii a nepřestává mě to bavit. Určitě se budu chtít o zážitky podělit s rodinou, kamarády a všemi kdo se budou zajímat. Toto mi přijde jako dobrá cesta jak dát všem vědět jak se mám a zároveň si zachovat vzpomínky.

Trochu nudného čtení pro začátek, ale věřím že Vás tady brzy zasypu krásnými články o cestování a životě – Down under 🙂

 

2 thoughts on “Proč Austrálie?

  1. Verunko a Martine,ještě jednou za vyníkajíci blog zeSydney,protože jste mi oživily vzpomínky z doby kdy jsem v Sydney byl.Můj největší zažitek byl Pacific s přístavem lodi v centru Sydny a balkon u Bertíka kdy jsem každou noc seděl na balkoně nejen velké letadla,letěli tak nízko že jsem si je mohl prohlédnout a hlavně jsem stále koukal v noci na hvězdy,kterých je tam nepřeberné množství,jak se říká jako na dlaní.Říká se tomu Jižní kříž,no prostě něco užasného.Verunko dej mi někdy vědět jtřeba na blogu jak se tobě tam líbí pohled z balkonu.Tak ti přejí ještě moc a moc krásných ze Sydney a z Austrálie.

Napsat komentář